Cover von Schön wie die Acht opens in new tab

Schön wie die Acht

Author: Search for this author Huppertz, Nikola
Statement of Responsibility: Nikola Huppertz ; Illustrationen: Barbara Jung
Year: 2021
Publisher: München, Tulipan Verlag
Media group: Belletristik KiJu
not available

Copies

BranchLocationsStatusDue dateReservationsLending note
Branch: Kinder- und Jugendb. Locations: JE1 Hupp / Ausleihe Status: borrowed Due date: 11/4/2022 Reservations: 0 Lending note:

Content

Malte (12) ist ein behütetes Einzelkind und seine Leidenschaft gehört den Zahlen. Als jedoch seine Halbschwester bei ihnen einziehen muss, ist der Familienfrieden dahin und seine schöne Welt der Logik wird durcheinandergewirbelt. Ab 12. Auswahlliste Deutscher Jugendliteraturpreis 2022. HAL 2021

Details

Author: Search for this author Huppertz, Nikola
Statement of Responsibility: Nikola Huppertz ; Illustrationen: Barbara Jung
Year: 2021
Publisher: München, Tulipan Verlag
opens in new tab
Classification: Search for this systematic JE1
Subject type: Search for this subject type JuFamilie, Antolin Klasse 7-10
ISBN: 9783864294846
Description: 239 Seiten : Illustrationen
Participating parties: Search for this character Jung, Barbara
Language: Deutsch
Media group: Belletristik KiJu