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Werbeforschung

Author: Search for this author Zurstiege, Guido
Statement of Responsibility: Guido Zurstiege
Year: 2007
Publisher: Konstanz, UVK-Verl.-Ges.
Series: UTB; 2909
Media group: Sachliteratur Erw.
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Branch: Zentralbibliothek Locations: Ake Zurst / Ausleihe Status: available Due date: Reservations: 0 Lending note:

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Kommunikationswissenschaftliche Einführung in Werbekunde und -forschung, die weitgehend alle kommunikativ relevanten Aspekte heutiger Wirtschafts- und Konsumwerbung abdeckt.

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Author: Search for this author Zurstiege, Guido
Statement of Responsibility: Guido Zurstiege
Year: 2007
Publisher: Konstanz, UVK-Verl.-Ges.
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Classification: Search for this systematic Ake
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ISBN: 978-3-8252-2909-2
Description: 233 S. : Ill., graph. Darst.
Series: UTB; 2909
Tags: Werbeforschung, Lehrbuch, Kompendium <Lehrbuch>
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Footnote: Literaturverz. S. 209 - 228
Media group: Sachliteratur Erw.