Cover von Go! opens in new tab

Go!

Roman
Author: Search for this author Kaneshiro, Kazuki
Statement of Responsibility: Kazuki Kaneshiro ; aus dem Japanischen von Nora Bierich
Year: 2016
Publisher: [Löhne], Cass
Media group: Belletristik Erw.
available

Copies

BranchLocationsStatusDue dateReservationsLending note
Branch: Zentralbibliothek Locations: Kane / Ausleihe Status: available Due date: Reservations: 0 Lending note:

Content

Der 14-jährige Sugihara erträgt als Sohn koreanischer Einwanderer in Japan die Schikanen seiner Mitschüler, bis er sich in das Mädchen Sakurai verliebt, die ihn aber zurückweist, sobald er ihr seine Herkunft verrät.

Details

Author: Search for this author Kaneshiro, Kazuki
Statement of Responsibility: Kazuki Kaneshiro ; aus dem Japanischen von Nora Bierich
Year: 2016
Publisher: [Löhne], Cass
opens in new tab
Search for this systematic
Subject type: Search for this subject type Außenseiter
ISBN: 978-3-944751-10-8
Description: 207 Seiten
Tags: Japan, Koreaner, Diskriminierung, Nippon, Soziale Diskriminierung
Participating parties: Search for this character Bierich, Nora
Media group: Belletristik Erw.