Cover von Wahrscheinlich Liebe opens in new tab

Wahrscheinlich Liebe

Roman
Author: Search for this author Rosoff, Meg
Statement of Responsibility: Meg Rosoff ; Deutsch von Brigitte Jakobeit
Year: 2016
Publisher: München, Goldmann
Media group: Belletristik Erw.
available

Copies

BranchLocationsStatusDue dateReservationsLending note
Branch: Zentralbibliothek Locations: Roso / Ausleihe Status: available Due date: Reservations: 0 Lending note:

Content

Für Jonathan stellt sich die Sinnfrage des Lebens jeden Tag aufs Neue. Mit seinem Job in New York und seiner attraktiven Freundin sollte er mehr als glücklich sein, aber ihn plagen große Zweifel. Nur die beiden Hunde seines Bruders, Sissy und Dante, scheinen ein Gespür für seine Bedenken zu haben.

Details

Author: Search for this author Rosoff, Meg
Statement of Responsibility: Meg Rosoff ; Deutsch von Brigitte Jakobeit
Year: 2016
Publisher: München, Goldmann
opens in new tab
Search for this systematic
Subject type: Search for this subject type Liebe
ISBN: 9783442205189
Description: 315 Seiten
Participating parties: Search for this character Jakobeit, Brigitte
Original title: Jonathan unleashed
Media group: Belletristik Erw.