Cover von Der Wauga opens in new tab

Der Wauga

Author: Search for this author Nöstlinger, Christine
Statement of Responsibility: Christine Nöstlinger
Year: 2003
Publisher: Wien, Dachs-Verl.
Media group: Belletristik KiJu
available

Copies

BranchLocationsStatusDue dateReservationsLending note
Branch: Vogelstang Locations: JE6 Noes / Ausleihe Status: available Due date: Reservations: 0 Lending note:

Content

Wauga, acht Jahre alt, findet sein Leben ein bißchen langweilig. Darum denkt er sich Geschichten aus, die er natürlich auch erzählen will. Da sich die Leute aber für erfundene Geschichten nicht interessieren, erzählt er sie immer so, als hätte er sie wirklich erlebt - und das macht das Zusammenleben mit dem Wauga nicht immer leicht. (ab 8)

Details

Author: Search for this author Nöstlinger, Christine
Statement of Responsibility: Christine Nöstlinger
Year: 2003
Publisher: Wien, Dachs-Verl.
opens in new tab
Classification: Search for this systematic JE6
Search for this subject type
ISBN: 3-85191-313-2
Description: 94 S. : Ill.
Tags: Lüge, Phantasie, Kinderbuch, Phantastik, Fantasie
Search for this character
Media group: Belletristik KiJu